De taxi kan direct of indirect verliezen of schade oplopen of lijden als gevolg van of in verband met het gebruik of het voorgestelde gebruik van de Diensten door de Klant. Zij zal deze bedragen ongevraagd betalen aan Goedkoopste Rotterdam Taxi Centrale.
Goedkoopste Rotterdam Taxi Centrale behoudt zich het recht voor om elke taxi boeking van de Klant op elk moment en om welke reden dan ook te annuleren.
Goedkoopste Rotterdam Taxi Centrale zal binnen een redelijke termijn reageren op uw zorgen nadat u deze heeft gemeld en zal er alles aan doen om deze zo snel mogelijk op te lossen. Het is duidelijk dat problemen worden opgelost in volgorde van ernst, en sommige kunnen eerder worden opgelost dan andere. Mocht u echter niet tevreden zijn met een dergelijke oplossing, dan is Goedkoopste Rotterdam Taxi Centrale niet aansprakelijk voor enige schade of verlies.
Goedkoopste Rotterdam Taxi Centrale is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit het gebruik ervan, inclusief maar niet beperkt tot directe, indirecte, incidentele, punitieve en gevolgschade.
De klant erkent en stemt ermee in dat het gebruik van de diensten van Goedkoopste Rotterdam Taxi Centrale geheel voor risico van de klant is en dat het Bedrijf afstand doet van alle verklaringen.
Goedkoopste Rotterdam Taxi Centrale kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen of gevolgschade van klanten als gevolg van files, factoren buiten de redelijke controle van de chauffeur of fouten van de chauffeur.
Eventuele extra afgelegde afstanden, evenals eventuele extra uurtarieven, zijn voor rekening van de klant. Voor ongeplande aanpassingen worden extra kosten in rekening gebracht.
Stel dat de klant voorwerpen in de taxi achterlaat of een geschil heeft over de bediening of het gebruik van de taxi. In dat geval dient de Klant grtc.nl binnen 2 uur na gebruik van de taxidiensten schriftelijk op de hoogte te stellen.
Om veiligheidsredenen zijn alle voertuigen geregistreerd bij de grtc.nl
Zelfs als grtc.nl ermee heeft ingestemd om de taxi te leveren of zelfs als de klant grtc.nl heeft geïnformeerd over de mogelijkheid van dergelijk verlies of schade als de taxi helemaal niet of niet binnen de gestelde tijd wordt geleverd, is grtc.nl niet aansprakelijk voor alle directe of indirecte schade die de Klant lijdt als gevolg van het niet binnen de gestelde tijd door grtc.nl ter beschikking stellen van de taxi aan de Klant.
De gereserveerde auto is onder voorbehoud van beschikbaarheid. Als het geboekte voertuig op de reisdag niet beschikbaar is, krijgt de klant een gelijkwaardig voertuig in een vergelijkbaar segment.
In de taxi is het roken of het innemen van bedwelmende middelen van welke aard dan ook verboden. Stel dat de klant dronken is, zich misdraagt. tegenover andere passagiers of de chauffeur, of hinderlijk wordt. In dat geval heeft de Chauffeur de bevoegdheid om het ophalen te weigeren of de klant te vragen de taxi te verlaten.
Als de klant de chauffeur niet op de hoogte stelt van de vertraging, wacht de chauffeur op de klant op de reisdatum maximaal 30 minuten vanaf zijn ophaaltijd. Na 30 minuten wordt de reservering beschouwd als een no-show en worden de totale reserveringskosten verbeurd.
Houd er rekening mee dat we niet aansprakelijk zijn voor het gedrag, de handelingen of het nalaten van taxichauffeurs of de kwaliteit van de taxi die u gebruikt.
Tijdens het gebruik van hun Taxi of de Service, zult u de Chauffeurs die door ons aan u zijn voorgesteld met respect behandelen en zult u geen schade aan hun taxi veroorzaken of zich bezighouden met onwettig, bedreigend, intimiderend of bedreigend gedrag of activiteiten.
Bij een vertraging (om welke reden dan ook) van meer dan 10 minuten vanaf de opgegeven ophaaltijd, is de klant verantwoordelijk voor wachtkosten.
Voor de Service moet u reiskosten betalen, die u kunt verkrijgen op de website van het Bedrijf, de mobiele applicatie of andere boekingsplatforms.